řada
|
Regionální značka II.
Zpráva přináší odpovědi mimo jiné na následující otázky: Nákup regionálních produktů: Snaží se občané Vysočiny kupovat výrobky regionálního původu? Jakého druhu? Co limituje jejich nákupní ochotu? Regionální značka: Vědí obyvatelé Vysočiny o existenci regionální značky? Co pro ně představuje nákup regionálních výrobků, s čím si ho spojují? S výrobky nebo i s něčím jiným? Účast na akcích: Účastnili se občané akcí, kde byly prezentovány nebo prodávány regionální výrobky? O jaké akce se jednalo? Informační požadavky: Co občany v souvislosti s regionálními výrobky zajímá nejvíce? Jaké informace postrádají? Co by podpořilo jejich zájem a nákupní ochotu? Vývoj: Změnily se názory a chování v porovnání s rokem 2009?
Metodika:
Verze dokument Word (doc) zde.
Tisková zpráva:
Obsahově navazující zprávy: Další zprávy z lokality: Následující zpráva řady Udržitelný rozvoj: Předchozí zpráva této řady: | |||||||||||||||||||||||||||||