Regiony: informovanost – regionální rozvoj – venkovská turistika
Vědí občané, kde sídlí jejich krajský úřad? Kdo je krajským hejtmanem? S čím se mohou na krajské úřady obrátit, co mají v kompetenci?
Budou se výrazněji rozvíjet regiony? V čem se to projeví především? Co by nejvíce přispělo ke zviditelnění obce, ve které občan žije?
Co se jeví jako největší problém pro návštěvníka obce? Které informace o regionu zajímají občany nejvíce? Čtou občané regionální tisk?
Jedním ze způsobů rozvoje cestovního ruchu na venkově je tzv. venkovská turistika. Pomůže vytvořit nová pracovní místa? Podpoří rozvoj řemesel
a drobného podnikání? Přiláká turisty do obcí? Nabídne vhodnou práci pro ženy? Pomůže zmírnit dopad útlumu zemědělství? Je způsobem, jak
vylepšit rodinný rozpočet? Co je třeba prioritně udělat pro rozvoj venkovské turistiky?
Metodika:
|
výzkum
| |
reprezentativní
|
|
lokalita
| |
ČR, obce do 5 000 obyvatel
|
|
výběrový soubor
| |
213 osob 15+ let
|
|
zpráva
| |
komentář, grafy, resumé
|
|
vydána
| |
duben 2002
|
|
číslo
| |
KS-0205
|
Následující zpráva řady Společnost:
Život na venkově z pohledu venkovských a městských žen
Předchozí zpráva této řady:
Osobní obranné prostředky
|