řada
Společnost

   Regiony:
informovanost – regionální rozvoj – venkovská turistika

Vědí občané, kde sídlí jejich krajský úřad? Kdo je krajským hejtmanem? S čím se mohou na krajské úřady obrátit, co mají v kompetenci?

Budou se výrazněji rozvíjet regiony? V čem se to projeví především? Co by nejvíce přispělo ke zviditelnění obce, ve které občan žije? Co se jeví jako největší problém pro návštěvníka obce? Které informace o regionu zajímají občany nejvíce? Čtou občané regionální tisk?

Jedním ze způsobů rozvoje cestovního ruchu na venkově je tzv. venkovská turistika. Pomůže vytvořit nová pracovní místa? Podpoří rozvoj řemesel a drobného podnikání? Přiláká turisty do obcí? Nabídne vhodnou práci pro ženy? Pomůže zmírnit dopad útlumu zemědělství? Je způsobem, jak vylepšit rodinný rozpočet? Co je třeba prioritně udělat pro rozvoj venkovské turistiky?

 

Metodika:

  výzkum   reprezentativní
  lokalita   ČR, obce do 5 000 obyvatel
  výběrový soubor   213 osob 15+ let
  zpráva   komentář, grafy, resumé
      vydána   duben 2002
      číslo   KS-0205

 

Následující zpráva řady Společnost:
Život na venkově z pohledu venkovských a městských žen

Předchozí zpráva této řady:
Osobní obranné prostředky