IT v malých a středních firmách: e-banking
E-banking nabízí stále větší paletu možností.
Využívají firmy služby elektronického bankovnictví: Telefon-banking přes Call centra, Home-banking, Internet-banking, internetové kiosky
v bankách, GSM-banking přes mobilní telefon? Pokud ne, plánují jejich využití nebo o ně nemají zájem?
Co považují firmy za největší výhodu elektronického bankovnictví?
Existují u nich obavy související s internetovým přenosem dat o firmě, jejích financích a osobách? Pokud ano, čeho se
obavy týkají především?
Kterou banku v ČR považují firmy za nejlepší pro poskytování e-služeb?
Malé a střední firmy tvoří významnou součást ekonomiky ČR. Výzkumu se účastnilo 152 zástupců managementu malých a středních firem
do 100 zaměstnanců v Praze.
Metodika:
|
výzkum
| |
anketa
|
|
lokalita
| |
Praha
|
|
výběrový soubor
| |
152 firem
|
|
zpráva
| |
komentář, grafy, resumé
|
|
vydána
| |
duben 2002
|
|
číslo
| |
KIT-0206
|
Následující zpráva řady Společnost:
IT v malých a středních firmách: informační bezpečnost
Předchozí zpráva této řady:
IT v malých a středních firmách: e-learning
|