řada
|
E-learning II.Jak se dívají občané ČR na moderní způsoby vzdělávání přes internet? Mají za to, že se lze tímto způsobem celoživotně vzdělávat? Kdo souhlasí a kdo se řadí mezi odmítající? Co považují občané za největší výhodu tohoto typu vzdělávání? Pro koho představuje e-learning opravdu možnost se takto vzdělávat? Jaký je profil zájemců? Kdo netradiční formu výuky striktně odmítá? Jakou roli v oblasti e-learningu hraje věk, vzdělání nebo frekvence využívání internetu? Změnily se názory veřejnosti v odstupu dvou let?
Výzkumnými otázkami byla oslovena dospělá populace ČR. Dotazování na výběrovém souboru 1 013 osob probíhalo v říjnu 2004 na 146 dotazových místech (městech a obcích) a zasáhlo všechny kraje a velikostní místa bydliště. Bylo reprezentativního typu a zjištěné výsledky vyjadřují názory občanů ČR starších 18 let. Zpráva je rozdělena do dvou částí:
Metodika:
Verze dokument Word (doc) zde.
Následující zpráva řady Společnost: Předchozí zpráva této řady: | |||||||||||||||||||||||||