řada
Společnost

   Kampaň k omezení kouření

Co by, podle občanů, mohlo přispět k omezení kouření cigaret? Jaké informace by mohly působit jako alarmující pro uvědomění si vlivu kouření na člověka a jeho okolí?

Co pomáhá více těm, kteří chtějí přestat kouřit? Změnit své chování kvůli sobě nebo se snažit vyhovět svému okolí?

Co je účinnější? Vyvíjet i opakovaně vlastní úsilí nebo najít účinný prostředek pro odvykání kouření?

Co je cigareta? Něco, co obtěžuje a smrdí nebo příjemnost života, která pomáhá i ve vypjatých chvílích?

Znají občané akce, jejichž cílem je přispět k nekouření? Pokud ano, které?

Jak se na informovanost a kampaně dívají různé skupiny populace, kuřáci a nekuřáci?

 

Metodika:

  výzkum   reprezentativní
  lokalita   ČR
  výběrový soubor   227 osob 18+ let
  zpráva   komentář, grafy, resumé
      vydána   duben 2003
      číslo   KS-0302

 

Tisková zpráva:
26. 5. 2003  Nekuřácká kampaň
 

 

Následující zpráva řady Společnost:
Občan a veřejná správa

Předchozí zpráva této řady:
Alkohol a řízení motorových vozidel